På besøk for å læra av kvarandre

Frå venstre: Kristoffer Midtvoll (kundekonsulent, Sognenett), Madeleine L. Barmen (kundetenestekoordinator, Sognenett), Eva Reiersen (avd. leiar kundeteneste, 3net) og Elise L. Hansen (kundekonsulent, 3net).

I førre veke fekk me besøk av Eva og Elise frå 3net. Dei tok turen til oss for å få eit innblikk i kvardagen på Sognenett sitt kundesenter. Hovudmålet med besøket var å løfte kundetenestearbeidet for begge selskapa og utveksle tankar og idéar.

Breibandselskapet 3net har base mellom Tromsø og Alta - les meir om 3net her

- Det er veldig stas at 3net tek turen til oss her i Sognenett. Då me fekk førespurnaden om besøk, sa me sjølvsagt ja til det. Sognenett har sidan 2018 gjort det svært godt i ulike kundetenesteundersøkingar, og me får jamleg spørsmål frå ulike bedrifter som er nysgjerrige på korleis me driv kundetenestearbeid, fortel Hilde Østbø, leiar marknad og forretningsutvikling.

Artikkel frå 2021: Sognenett har Noregs beste kundeservice!

- Denne type besøk har stor verdi for oss som bedrift. Det er kjekt å bli anerkjent for arbeidet som blir gjort, samstundes er det nyttig for oss å både vise fram og diskutere med andre selskap korleis ein på best mogleg måte kan drive god kundeteneste. I løpet av besøket har me hatt ein gjennomgang på generell kundeteneste, ulike salsprosessar, produkt, tekniske arbeidsoppgåver og avdelingsmål (KPI), fortel Østbø.

 

Takk for besøket, 3net!

Forrige
Forrige

Lukke til vidare, Eirik!

Neste
Neste

Fredag 17. juni når du oss via e-post